Skuteczne pozycjonowanie stron w Google

Podnosimy pozycje stron i sklepów internetowych w wyszukiwarkach

Korzyści z pozycjonowania

Pozyskasz klientów na swoje usługi

Napędzisz sprzedaż w sklepie

Pozyskasz ruch w serwisie internetowym

Zwiększysz świadomość i rozpoznawalność marki

Kto powinien korzystać z usługi pozycjonowania?
Podział pozycjonowania ze względu na zasięg działania

Jednym z pierwszych elementów na które musimy zwrócić uwagę przy rozpocęciu współpracy jest odpowiednie określenie regionu działania. Wyróżniamy tutaj podział na 3 strefy: firmy lokalne, ogólnopolskie i międzynarodowe. Wybór odpowiedniego obszaru pozwala na lepsze dostosowanie całej strategii działań.

Co oferujemy w ramach usługi pozycjonowania?
  1. Wykonanie audytu
  2. Wdrożenie optymalizacji technicznej
  3. Optymalizację i ciągłą rozbudowę treści na stronie
  4. Prowadzenie bloga firmowego
  5. Pozyskiwanie wartościowych linków prowadzących do strony
  6. Stałą analizę widoczności całej strony i kluczowych fraz
  7. Raporty z przeprowadzonych działań i pozyskanych linków
  8. Cykliczne raporty z wyników pracy
Jak przebiega współpraca z pozycjonowania stron i sklepów internetowych?
Wykorzystywane narzędzia SEO
Skuteczne pozycjonowanie z ZAKIm – czyli kilka przykładów
Co warto wiedzieć o pozycjonowaniu?
Menu