Pozycjonowanie stron Bydgoszcz

Skuteczna reklama w wyszukiwarce Google

Chcesz zacząć pozyskiwać klientów przez wyszukiwarkę Google?

Szukasz firmy która wypozycjonuje Twoją stronę internetową?

Zapraszamy do kontaktu!

Formularz kontaktowy

    Jak pozyskiwać klientów za pomocą strony www?

    Prowadzisz firmę w Bydgoszczy lub okolicy? Chcesz zacząć pozyskiwać klientów z tego właśnie regionu? Masz już stronę internetową i chcesz wykorzystać jej potencjał w dobie powszechnego dostępu do Internetu?

    Jeżeli odpowiedzią na powyższe pytania jest „TAK”, to znaczy że myślisz o wykorzystaniu promocji w Internecie w celu pozyskiwania klientów dla swojej firmy. A to jest bardzo dobry krok, który pozwoli Ci pozyskiwać klientów a zarazem rozwijać firmę.

    Aby strona internetowa mogła pozyskiwać klientów to tak naprawdę musi być spełnionych kilka kryteriów:

    • musi być czytelna, prosta w nawigacji i zawierać szczegółowe opisy naszych usług bądź produktów,
    • musi zawierać dane kontaktowe zarówno te teleadresowe jak i rejestracyjne firmy (dzięki temu firma jest bardziej wiarygodna w oczach potencjalnego klienta)
    • muszą w jakiś sposób trafiać na nią potencjalni klienci – bo jeżeli strona nie jest promowana czy to w mediach społecznościowych, czy to w katalogach branżowych, czy też w wyszukiwarkach internetowych to nikt na nią nie trafi.

    Skoro już jesteś na tej stronie to domyślam się, że interesuje Cię usługa pozycjonowania strony internetowej na lokalizację Bydgoszcz. I mogę zapewnić Cię że jest to bardzo dobry wybór. Podam Ci przykład:

    Mieszkasz w Bydgoszczy i popsuła Ci się pralka która nie jest na gwarancji, albo szukasz lokalu, aby wyprawić 18 urodziny swojej córki, to gdzie zaczynasz poszukiwania? Czyżby to była wyszukiwarka Google?

    Pomyśl, że Twoi klienci również tam zaczynają szukać usług / produktów oferowanych przez Twoją firmę.

    Tak więc mam nadzieję, że przekonałem Cię o istocie i konieczności wysokiej pozycji w Google dla Twojego biznesu?

    Na czym polega pozycjonowanie strony internetowej / skuteczne SEO?

    Jeżeli mówimy o bezpiecznym a zarazem skutecznym SEO to mamy tutaj na myśli działania nastawione na jakość a nie na ilość. Obecnie algorytmy Google są już na tyle skuteczne, że potrafią ocenić czy działania prowadzone względem danej strony są prowadzone etycznie czy poprzez spamerskie zdobywanie linków i działania wewnątrz strony mające na celu oszukiwanie roboty indeksujące i oceniające stronę.

    Jeżeli chcesz rozpocząć optymalizację i pozycjonowanie strony pamiętaj, że poprzez spamerskie i nieetyczne działania możesz nieodwracalnie zaszkodzić swojej domenie, co może się w przyszłości wiązać z koniecznością zmiany adresu strony internetowej.

    Wybierając agencję SEO lub specjalistę SEO / Freelancera warto upewnić się co wchodzi w zakres działań i starać się ocenić bądź też doradzić czy owe działania nie mogą mieć czasami negatywnego wpływu na pozycje strony.

    Jeżeli chodzi o samo pozycjonowanie to składa się ono z wielu etapów. Wśród tych etapów możemy wyróżnić:

    • analizę słów kluczowych w celu uzyskania listy fraz z największym potencjałem – warto zwrócić tutaj uwagę, że czasy pozycjonowania konkretnych fraz minęły, obecnie wiązałoby się to z niebezpieczeństwem otrzymania kary od Google poprzez spamerskie linkowanie linkami z anchorami zawierającymi te frazy. Tak więc wybierając firmę od pozycjonowania bądź też pozycjonera freelancera warto zwrócić uwagę czy będzie działał nad stroną kompleksowo, podnosząc wartość całej domeny,
    • audyt strony internetowej – czyli sprawdzenie jej pod względem treści i kodu,
    • optymalizację techniczną – czyli wdrożenie zmian w kodzie,
    • optymalizację tekstową – czyli odpowiednia rozbudowa treści na stronie uwzględniając przy tym nasycenie słowami kluczowymi i tematyczność podstron,
    • podpięcie narzędzi analitycznych, chociażby Google Analytics i Search Console na podsatwie których będzie można obserwować rzeczywisty wzrost ruchu/konwersji jak i widoczność strony w wynikach wyszukiwania,
    • link building, czyli pozyskiwanie linków z wartościowych i tematycznie powiązanych serwisów,
    • analiza działań i ich ciągła optymalizacja.

    Pozycjonowanie lokalne na Bydgoszcz – dla kogo?

    Może warto zacząć tutaj od tego czym się różni pozycjonowanie lokalne od pozycjonowania fraz ogólnych bądź też z długiego ogona:

    • pozycjonowanie lokalne jest to pozycjonowanie na frazy powiązane z lokalizacją danej firmy, świadczonej usługi bądź sprzedawanego produktu. Pozycjonowanie na frazy lokalne przeznaczone jest dla firm które działają na określonym terenie (w naszym przypadku w Bydgoszczy i w jej pobliżu). Zapytania które kierowane są do Google najczęściej zawierają nazwę lokalizacji (miasto, dzielnicę, region), np.: agencja seo bydgoszcz, sklep meblowy na fordone bydgoszcz lub elektryk bydgoszcz fordon. Google potrafi na podstawie lokalizacji urządzenia przypisywać wyniki, np.: będąc na Fordonie w Bydgoszczy, korzystając z lokalnego WiFi lub domowego internetu wpisując w Google „elektryk” Google pokaże nam wyniki zawierające strony elektryków z tej najbliższej lokalizacji.
    • pozycjonowanie na frazy ogólne nie zawiera w zapytaniu nazwy miasta ani regionu, przy frazach ogólnopolskich trzeba się liczyć z większą konkurencyjnością.
    • Pozycjonowanie na długi ogon jest to pozycjonowanie na frazy składające się z 3 lub więcej słów.

    Tak więc jeżeli prowadzisz firmę i chcesz docierać do potencjalnych klientów z Twojej okolicy / miasta to warto zadbać o jej widoczność w Google.

    Ile kosztuje pozycjonowanie?

    Jeżeli chodzi o koszt pozycjonowania to zależy on od kilku czynników:

    • konkurencji na rynku lokalnym jeżeli mówimy o Bydgoszczy, albo ogólnopolskiej jeżeli oferujemy nasze usługi / produkty na terenie całej Polski,
    • branży w której świadczymy usługi bądź oferujemy produkty – w niektórych branżach nawet 80% pozyskiwanych zleceń / klientów pochodzi z Internetu,
    • fraz na które powinniśmy być widoczni w wynikach wyszukiwania, gdyż są one powiązane z naszą działalnością i są wpisywane przez potencjalnych klientów,
    • budowy strony internetowej – czym strona jest bardziej rozbudowana, posiada wartościowe treści i jest zbudowana zgodnie z wytycznymi wyszukiwarek tym łatwiej jest osiągnąć wysokie wyniki.

    I teraz w zależności ile stron naszej konkurencji musimy w Google „przeskoczyć”, aby być docelowo na 1 pozycji szacujemy ilość pracy którą trzeba zrobić aby to osiągnąć. Trzeba pamiętać, że cena pozycjonowania składa się z wielu elementów, które bezpośrednio wpływają na efekty pracy, są to między innymi: analizy, optymalizacja strony, publikowanie artykułów sponsorowanych, pozyskiwanie linków, narzędzia SEO, raportowanie, i wiele więcej.

    Przy pozycjonowaniu lokalnym trzeba liczyć się z miesięcznym kosztem zaczynającym się od 400-600zł netto w górę.

    Dlaczego warto nam zaufać?

    Agencja SEO / SEM nastawiona na efekt

    Jesteśmy agencją SEO / SEM, która zaczęła swoją działalność w czerwcu 2007 roku. Początkowo zajmowaliśmy się projektowaniem stron internetowych, ale bardzo szybko naszą ofertę rozszerzyliśmy o reklamę w Google, reklamy banerowe, promocję na facebooku i marketing szeptany.

    Jeżeli szukasz firmy która nastawiona jest na realizację celów i kompleksowe działania z zakresu promocji strony w wyszukiwarce Google to dobrze trafiłeś! Nie jesteśmy dużą agencją SEO / SEM, która masowo pozyskuje klientów, aby realizować plany sprzedażowe. Jesteśmy kilkuosobowym zespołem specjalistów w którym każdy realizuje się i rozwija w tym co robi. Nasz zespół składa się z:

    • pozycjonerów o analitycznym umyśle,
    • copywriterów szczegółowo analizujących treści,
    • programistów optymalizujących nie tylko strony na WordPressie, ale również na autorskich CMSach,
    • grafików tworzących ciekawe dla oka kreacje.

    Każdy zna swoją rolę i zakres działań w firmie, przez co jesteśmy wstanie zagwarantować wysokiej jakości usługi, wykorzystując odpowiednio powierzany nam budżet reklamowy.

    Efekty pozycjonowania

    Tak jak rzeźbiarz pokazuje swoje rzeźby, krawcowa uszyte kreacje a projektant swoje projekty – tak my, możemy przedstawić efekty naszej pracy pokazując wykresy / tabele pozycji, statystyk jak i konwersji.

    Poniżej przykład widoczności serwisu na podstawie narzędzia SEMSTORM, które obrazuje nam ilość fraz w TOP 10 i TOP50 na przełomie 12 miesięcy w 2018 roku. Nasza rola polegała na przygotowaniu odpowiednio zoptymalizowanej i rozbudowanej strony internetowej. Następnie sukcesywnie rozbudowywaliśmy treści na obecnych stronach jak i dodawaliśmy nowe podstrony oraz pozyskiwaliśmy wartościowe linki prowadzące do pozycjonowanej strony. W ciągu 1 roku serwis posiadał ponad 200 fraz w TOP10. Trzeba też tutaj zaznaczyć, że strona była uruchomiona na nowo zarejestrowanej domenie bez wcześniejszej historii.

    Wykres widoczności - semstorm


    Pozyskiwanie klientów

    Przypuszczam, że trafiłeś/-aś na tą stronę wpisując w Google jedną z poniższych fraz:

    • pozycjonowanie bydgoszcz
    • pozycjonowanie stron bydgoszcz
    • skuteczne pozycjonowanie bydgoszcz
    • itp.

    Czy nasza obecność na takich wysokich pozycjach nie jest dowodem na to, iż warto nam zaufać?

    My dotarliśmy do Ciebie z naszą reklamą poprzez skuteczne pozycjonowanie, z chęcią pomożemy Ci pozyskiwać klientów w ten sam sposób!